tiistai 27. marraskuuta 2012

Sisustusjuttuja

Mä huomasin tossa eilen yhen jutun. Ku puhuin vauvablogissa siitä että mä haluan uutta tyyliä itelleni, jakkua yms "hienoa", niin tosiaa tuli toinenki juttu mieleen.. Mulle on tullu ihme vaihe että tykkään kaikesta pinkistä ja vaaleenpunasesta. Mulla on tosiaa vessassa pinkki roskis, pinkki hammasharjamuki, vaaleenpunanen matto, pinkki suihkuverho, liila pyykkikori ja jopa pinkki suihkepullo. Aika hyvin naiselle joka ei pahemmin välitä pinkistä.


Hmm..pitääkö sitä huolestua? Johtuuko tämäki raskaudesta vai sisustanko tiedustamatta asuntoni uudella ilmeellä? Haluan joo uutta väriä tännekin, mutta en mä olkkariin mitä pinkkiä halua! Enhän?



 Nyt on puna-ruskeeta sohvaa ja ruskeeta pyöreää nukkamattoa ja ennen ku laitoin noi jouluverhot, mulla oli ruskeet Kelohonka verhot Vallilalta. Ja tv-taso sun muut huonekalut on valko-ruskeita. Kävi mielessä että mintunvihreä ja valkoinen ois aika kiva.. Valkonen nahkasohva ja sit verhot ois sellasii pitsisiä mintunvihreitä ja valkosia. Että siis keskellä ois ne valkoset pitsiverhot ja niitä reunustais sit ne vihreet. Se ois aika kivannäköistä. Ehkä. :D

Toi mun makkari on kyllä kans aika neitimäinen.. (siitä en laita kuveja ku se on ihan seka sorto tällä hetkellä, heh). Siel on päiväpeitto joka on toiselta puolelta sellanen tummaliila-hko ja toinen puoli vaaleenpunanen. Verhot (ennenku jouluverhot tuli) on sitä pinkkiä/v.punaista Vallilan Kelohonka. Eli aika pinkit neki. Makkarissa on vielä kaks pientä mattoa. Niissäkin kummassakin on vaaleenpunainen ISO kukka. Ostin ne töistä ku "halvalla sai". :D

      Mistä johtuu että tekee tiettyjä (osto)päätöksiä tiedostamattaan? Olenko mä alitajuisesti tyttömäinen tyttö? En mä oo ikinä ollu sellanen oikee tyttömäinen tyttö. Aina oon ollu vähä äijä ja sellanen rällääjä. Niin muodin suhtee ku sisustamisenkin suhteen. En oo oikeestaa ikinä hirveesti kiinnittäny huomiota muotiin tai siihen, mitä mulla on päällä. Paitsi nyt muutaman vuoden. Kun on kasvanu ns aikuiseks, joutuu panostaa vähä enemmän, varsinki näin sinkkuna *winkwink*

      Ehkä vauvantulolla on jotain tekemistä asian kanssa. En tiedä. Tosin, oonhan mä kans tukkaani vähä muunnellu tässä. Ja siis aion jatkaa sitä, kuhan Sintti pääsee maailmaan<3 Ehkä tää johtuu myös siitä yhdestä asiasta mistä en halua hirveesti puhua.. Tiedät ehkä mitä meinaan. Aina ku elämässä tapahtuu jokin suuri muutos, se vaikuttaa jollakin tavalla ihmiseen alitajuisesti. Niin mä ainaki uskon. Ja koska mulla tossa reilu pari kuukautta sit loppu eräs "vaihe" elämässä, saattaa olla että se nyt hejastuu fyysisenä muutoksena minussa itsessäni. Vaikeeta sanoo.

Mut ah, joulu on kohta täällä! Ihanaa! Ja mulla on tasan KOLME viikkoa töitä enää ennenku alkaa mammaloma! Jeei!

Kiitos ja näkemiin.

J-Love ja Sintti rv 31+2

1 kommentti:

  1. sinkkunaisen etuja, voit tehdä kylppäristä pinkin ja laittaa sydänverhot... ehdotin villelle pinkkiä mattoa kylppäriin niin se keksi 100 suunnitelmaa joilla se menisi "vahingossa" pilalle...-.-

    VastaaPoista