lauantai 17. marraskuuta 2012

Huoh!

Oliko yllättävää että tää on tulossa? Tuskin. Nyt ottaa päähän niiku ihan urakalla. Mä koitin sulatella tätä asiaa vuorokauden jotta osaisin suhtautua tähän sillee hällä väliä-asenteella, mutta ei. En vaa pysty! Vittuako ne ihmiset puhuu asioista joista eivät mitää tiedä? Mitä järkeä? En mäkää juorua tuol pitkin kyliä! Jos mä haluaisin voisni puhua mitä vaa ja saada aikaan aika paljon pahaa, mutta miksi? Mitä mä hyödyn siitä? Nauttisinko siitä kun jotaki sattuu mun puheitten takia? Tuskin. En mä oo sellanen ihminen. En mä halua satuttaa ketää (vaikka oikeesti haluisin välillä tosi, TOSI pahasti satuttaa jotaki), tahallani. Joo, en oo täydellinen, mut et oo kyllä vittu sinäkää!

Jos sä kuulet jonkun puhuvan jotain pahaa jostain sun kaverista, kerrotko siitä tälle kaverille? Tai mainitse sille paskaa puhuvalle mulkerolle, että ei välttämättä kannata puhua tollasia. Että siitä saattaa seurata jotain vielä pahempaa. Ihan sama missä yhteydessä se tapahtuiski, perheessä/suvussa, töissä, kaveripiirissä, ei tollasta saa tapahtua. Kyllä meilläki esim töissä on vähä kiree tunnelma aina välillä, mutta kai jokaisella työpaikalla on aina välillä. Ja mua nyt ärsyttää lähes kaikki muutenki, mutta nykyään mä sanon sen suoraa (johtuen hormoneista).

En tiedä miten paljon tästä sukaltaa puhua. Joku voi vielä ottaa tästä itteensä ja luulla että mä nyt puhun pahaa jostakin. Ihan vittu se ja sama. Ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee. Toiki että mun lapsen isä on menossa mukamas naimisiin..mielenkiinoista. Sinä, joka tämän tiedon jaoit meille, kertoisitko myös millon häät on tai että kuka on se "onnekas morsian". Eiköhän mullakin oo oikeus tietää siitä jotain. Tai oikeestaan, sanoppa sille morsiammelle terveisiä multa ja kiitä vaikka hänen miehensä spermoista. Voisit siinä samalla, kun kert vauhdissa oot, niin vaikka juosta täysii päin sementtiseinää ja sen jälkee hyppää vaikka kalliolta alas. Ihan vaa viihdytäksesi meitä muita kun siitähän sä tykkäät. Kiitos.
        Ja vaikka asia ei kulluu yhtään kenellekään, sanon tän kuitenki. A, olen hankkiutunut raskaaksi täysin tietoisesti B, lapseni isä EI OLE menossa naimisiin (ja mitä vittua vaikka oiski menossa?!) ja C, hanki vittu hippasen paremmat perusteet sun väitöksilles ens kerralla kun alat musta juoruamaan! Ja tule vittu sanomaan se suoraan päin naamaa jos uskallat! KIITOS!!  Mäki haluisin kyllä tietää kuka on lapseni isä..

Ehkä otan tän liian vakavasti, tai sitten en. Ihan se ja vittu sama seki. Vituttaa vaa ku pitää puuttua toisten asioihin. Tää väsymys ja turhautuneisuus ei helpota asiaa/oloa yhtään! Joten iso kiitos kun lisäsit mun ressiä taas tällekin illalle. Onneks on sentään pari tosiystävää. Muuta en tarvitse. Joten jos sulla on joku ongelma mun elämän kanssa..pidä se omana tietonas koska mua ei pahemmin jaksa kiinnostaa.

J-love ei kiitä, mutta kuittaa. Fuckers!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti